معیارهای انتخاب بهترین نخ سرکیسه دوزی

معیارهای نخ سرکیسه دوزی، بررسی و انتخاب!

برای بسته بندی محصولات، مهمترین گزینه نخ سرکیسه دوزی است. دوخت سرکیسه های برنج، گندم، آرد، کنسانتره و … در مصارف کشاورزی و دوخت سرکیسه سیمان، گچ و دیگر موارد از کاربردهای این نخ به شمار می رود. برای ارائه محصولات با کیفیت، توجه به معیارهای نخ سرکیسه دوزی مناسب، باکیفیت و مستحکم یک امر حیاتی است. شرکت آریا نخ اطمینان افتخار دارد شما را در زمینه انتخاب نخ درجه یک قابل استفاده در مصارف سرکیسه دوزی بر اساس معیارهای اصلی انتخاب نخ و نیاز مصرفی شما همراهی کند، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انتخاب آگاهانه، رضایتمند و ارزشمندی داشته باشید.

 

معیارهای اصلی انتخاب نخ سرکیسه دوزی

نوع الیاف” اولین فاکتور در تولید نخ

در تولید نخ چند نوع الیاف مورد استفاده قرار میگیرد، این الیاف سه دسته هستند، 1-طبیعی(حیوانی و گیاهی)، 2- مصنوعی 3- ترکیبی. که پرکاربرد ترین آنها از جنس الیاف مصنوعی پلی استر و الیاف پشم و پنبه هستند.

 

به توضیح مختصر هر سه الیاف می پردازیم :
شماره 1الیاف طبیعی پنبه: که از محصول بوته پنبه فرآوری می شود، این الیاف در تولید و دوخت انواع لباس و ملافه استفاده می شود، همچنین الیاف طبیعی حیوانی که از پشم گوسفندان، فرآوری کرم ابریشم و آلپاکا ها به عنوان مواد اولیه در تولید نخ بوجود می آید.از نمونه تولیدات این الیاف لباس های بافتنی زمستانی، کلاه های پشمی، پالتو های پشمی و دیگر محصولات است.

 

شماره 2الیاف مصنوعی: از جنس پلاستیک و یا میکروپلاستیک ها تولید می شود. محصولات تولیدی از این اجناس، پلی استر و نایلون هستند. از این موارد در تولیدی های لباس و مصارف دیگر استفاده می شود.

 

شماره 3- الیاف ترکیبی: ترکیب 2 نوع بالا با هم دیگر، الیاف ترکیبی را به وجود می آورد.یک از مهمترین ترکیبات پلی استر و پنبه است که با افزایش کیفیت نخ باعث ماندگاری طولانی مدت البسه های گران قیمت می شود.
میتوانید درباره نخ سرکیسه دوزی بیشتر بدانید

اندازه و وزن نخ سرکیسه دوزی

دومین فاکتور در انتخاب نخ مناسب سرکیسه دوزی ” اندازه و وزن آن است

اندازه و وزن 2 فاکتور اساسی در انتخاب بهترین نوع نخ به شمار می رود، چرا که کیفیت محصول نهایی تاثیر مستقیمی به این دو فاکتور دارد. ضخامت نخ های تولیدی بر اساس اندازه و وزن از هم تفکیک می شوند: نخ توری شکل، نخ خوب، نخ بسیار عالی، نخ هایی که خراش داده می شوند، نخ نور ورس شده، نخ با حجم بالا، و نخ با حجم بسیار بالا. وزن نخ ها را در مصارف انتخابی خود در نظر داشته باشید.

 

سومین فاکتور و آخرین موردی که باید در نظر داشت، “استحکام نخ ” است

الیاف ها مواد اولیه تولیدی هستند، آنها بصورت یکپارچه و متراکم به هم تابیده می شوند، این تابیدن ها از رشته های تکی تا چند تایی متفاوت است. استحکام نخ هایی که تولید می شوند، ارتباط مستقیمی با تعداد تابیدن ها دارد. شرکت های تولیدی که از نخ های استحکام بالا استفاده می کنند به الطبع محصولات با کیفیت تر و با ارزشتری را به بازار عرضه می کنند و طرفداران ارزشمند بیشتری دارند. فاکتور آخر یکی از مهمترین موارد است، پس با دقت بیشتری خرید کنید.
سپاس از نگاه زیبایتان، نظرات شما برای ما ارزشمند است.
سپاسگزاریم که تا اینجا با ما همراه بودید، برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در شبکه های اجتماعی. اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *