دستگاه-تولید-نخ-سرکیسه-دوز

معرفی دستگاه سرکیسه دوز

دستگاه سرکیسه دوز همان دستگاه دوخت سر گونی ها می باشد. این دستگاه به عبارتی کار بسته بندی را تکمیل می کند. دستگاه سرکیسه دوز یا چرخ سرکیسه دوزی جهت دوخت انواع سرکیسه پارچه ای، گونی ها، نایلونی، کنافی و … مانند، کیسه برنج، گندم، آرد و … در حوزه کشاورزی، گچ، سیمان،خاک سنگ، و … در مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.با آریا نخ اطمینان بزرگترین تولید کننده انواع نخ و نخ های سرکیسه دوزی همراه باشید تا توضیحات تکمیلی درباره کاربرد، ویژگی ها و انواع چرخ سرکیسه آشنا شوید. 
دستگاه صنعتی سرکیسه دوزی

چرخ سر کیسه دوزی و کارکرد آن

دستگاه دوخت سرکیسه، قابلیت دوخت به صورت یک طرفه، دو طرف دوخت، ضربدری، و روش مهر رو موم را داراست.چرخ سرکیسه می تواند کیسه های پلاستیکی را بدون هیچگونه ایرادی بدوزد. از ویژگی های منحصر به فرد این چرخ می توان به متعادل نگه داشتن دمای دستگاه حین دوخت سرکیسه ها اشاره کرد، در نتیجه دوخت سرکیسه بدون ایراد و بصورت یکدست به اتمام می رسد. راحتی کار با چرخ سرکیسه دوزی کارکرد آن را برای هر اپراتوری آسان می کند.
درکل 3 نوع دستگاه سرکیسه یا همان گونی دوزی وجود دارد:
1- دستگاه های با قابلیت جابجایی: 
این نوع دستگاه ها با توجه به اندازه و وزن کمتر، امکان جابجایی توسط نفرات کمتری را دارد. برای دوخت سرکیسه های گونی و کیسه های با کتان کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد.
2- دستگاه های ثابت:
چرخ های سرکیسه دوزی داری پایه های ثابت است که روی میز تعبیه می شوند، از این نوع چرخ جهت دوخت و محکم کاری سر کیسه های متنوعی از جمله کاغذ، پلاستیک، پارچه و … استفاده می شود.
3- بزرگ و قابل استفاده در کارخانجات: 
دستگاه سرکیسه دوز صنعتی و دارای وزن و حجم بیشتر نیاز به جابجایی توسط دستگاه های حمل وسایل سنگین مانند لیفتراک را دارد. این دستگاه ها قابلیت دوخت اتوماتیک، با سرعت بالا و تنوع دوخت بیشتر نسبت به موارد قبلی را داراست. کارخانجات مرتبط با این حوزه جهت دوخت محصولاتی همچون جامبو بگ های عظیم و کیسه های تیراژ بالا، خواستار خرید این نوع دستگاه های دوخت سرکیسه هستند. 

ویژگی های منحصر به فرد چرخ سر کیسه 

سرعت دوخت دستگاه ها بسته به انتخاب نوع دستگاه متفاوت است، دستگاه های دستی و کوچک حدودا 1250 دور در دقیقه سرعت دارند، دستگاه های با پایه ثابت حدودا 1700 تا 1900 دور در دقیقه و نوع بزرگ حدوداً تا 2500 دور دقیقه یا بیشتر نسبت به نوع تکنولوژی بکار رفته و سال ساخت و بروزرسانی دستگاه ها متفاوت است. زمان لازم برای دوخت هر سرکیسه نسبت به نوع دستگاه 6 الی 8 ثانیه است. دقت در تهیه جنس کیسه ارتباط مستقیم با کیفیت دوخت تمام شده دارد. در نتیجه هر چقدر چرخ ها جدیدتر می شوند سرعت و کیفیت بیشتری در محصول نهایی ارائه می شود. 
گروه آریا نخ اطمینان اولین تولید کننده نخ سرکیسه دوزی بدون گره با دستگاه های آلمانی two for one در ایران، انواع نخ های سرکیسه دوزی ، نخ آرایشی ، نخ لحاف، ملحفه و… در سایز های مختلف از محصولات این شرکت است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *